Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Dinamičko balansiranje na terenu i u radioni RADILICE MALČER ZAMAŠNJAK
- Cijena
- 79,63 €
Šifra oglasa: 1311156
Osnovne informacije
- Lokacija pružatelja usluge
- Grad Zagreb
Opis oglasa
Uz olakšavanje i balansiranje radilica i zamašnjaka u sportske svrhe, također izvodimo i balansiranje radilica i zamašnjaka za sva vozila za svakodnevnu upotrebu. Takoder balansiramo i radilice traktora i radnih strojeva. Prednosti balansiranja su smanjenje vibracija i gubitaka u motoru što rezultira mirnijim radom, povećanjem performansi motora, povećanjem iskoristivosti motora, produžuje se radni vijek motora i dr.
Takoder vršimo i dinamičko balansiranje rotora, rotora kolektorskih elektromotora, ventilatora, malčera, banzeka i dr. na terenu i u radioni.
Balansiranje se vrši na suvremenoj opremi
Zašto balansirati radilicu:
Svaku radilicu ili zamašnjak, odnosno svaki element koji rotira potrebno je balansirati. To je postupak izjednačavanja masa, odnosno poništavanje centrifugalnih sila koje djeluju na rotor i tako proizvode vibracije. Sustav koji vibrira znatno je kraćeg vijeka, smanjene iskoristivosti i opasniji zbog mogućnosti odvajanja pojedinih djelova.
Primjer:
Kada tvornica kao npr. BMW, VW, Opel, FIAT i dr. proizvede serijsku radilicu za svoje vozilo, oni će prihvatiti toleranciju balansiranja od npr. 2 oz-inch (1440 g-mm).2 oz-incha umbalansa znači da će na radilici koja ima ukupan promjer 150mm postojati masa umbalansa od 19.2g na vanjskom rubu utega radilice.
Kada motor radi na 1000 RPM (iznad praznog hoda) tada sila kojom ta masa umbalansa djeluje na ležajeve i na blok motora iznosi 15.79N (1.5kg). Povećamo li okretaje na 2000 RPM tada i sila naraste na 63.16N (6.3kg), povecamo li na 4000 RPM sila je 252.64N (25.2kg), a na 8000 RPM će ta masa umbalansa od 19.2g uzrokovati silu od 1010.56N (101kg).
Iz ovoga primjera se vidi da iako je masa umbalansa od 19.2g ostala nepromijenjena, s povećanjem broja okretaja motora ta masa je rezultirala povećanje sile kojom radilica djeluje na ležajeve i blok motora.
Neki bi rekli da sila od 252.64N (25+ kilograma) na 4000 okretaja i nije toliko snazna...
A ja vas pitam šta bi se desilo da čekić od 25kg padne na haubu vašeg automobila?!
Zamislite sada da je hauba vašeg automobila ležaj radilice. Taj ležaj na 4000 okretaja prima udarce od 25kg, više od 65 puta u jednoj sekundi. Kod ležaja bombardiranog tim silama, energija sila se prenosi na glavno kućište ležaja i tada uzrokuje čitav niz novih problema, posebno u današnjim aluminijskim blokovima, kod kojih dolazi do izobličenjaUz to se javljaju i neugodne vibracije motora, smanjuje se iskoristivost motora (proizvedena snaga motora se rasipa i dobivamo manju iskoristivu snagu) uz povećanu potrošnju goriva i još niz nepoželjnih posljedica.
Iz navedenog primjera je vidljivo da je svaku OEM radilicu potrebno balansirati s većom točnošću nego što to radi tvornica, te tako spriječiti nepoželjne posljedice nebalansirane ili nedovoljno dobro balansirane radilice.
Isto tako je važno napomenuti da kod brušenja radilice ili bilo kakve obrade na njoj vrlo je velika mogućnost da radilica više nije ni u tvorničkim tolerancijama balansiranja, te je istu potrebno balansirati.
Takoder vršimo i dinamičko balansiranje rotora, rotora kolektorskih elektromotora, ventilatora, malčera, banzeka i dr. na terenu i u radioni.
Balansiranje se vrši na suvremenoj opremi
Zašto balansirati radilicu:
Svaku radilicu ili zamašnjak, odnosno svaki element koji rotira potrebno je balansirati. To je postupak izjednačavanja masa, odnosno poništavanje centrifugalnih sila koje djeluju na rotor i tako proizvode vibracije. Sustav koji vibrira znatno je kraćeg vijeka, smanjene iskoristivosti i opasniji zbog mogućnosti odvajanja pojedinih djelova.
Primjer:
Kada tvornica kao npr. BMW, VW, Opel, FIAT i dr. proizvede serijsku radilicu za svoje vozilo, oni će prihvatiti toleranciju balansiranja od npr. 2 oz-inch (1440 g-mm).2 oz-incha umbalansa znači da će na radilici koja ima ukupan promjer 150mm postojati masa umbalansa od 19.2g na vanjskom rubu utega radilice.
Kada motor radi na 1000 RPM (iznad praznog hoda) tada sila kojom ta masa umbalansa djeluje na ležajeve i na blok motora iznosi 15.79N (1.5kg). Povećamo li okretaje na 2000 RPM tada i sila naraste na 63.16N (6.3kg), povecamo li na 4000 RPM sila je 252.64N (25.2kg), a na 8000 RPM će ta masa umbalansa od 19.2g uzrokovati silu od 1010.56N (101kg).
Iz ovoga primjera se vidi da iako je masa umbalansa od 19.2g ostala nepromijenjena, s povećanjem broja okretaja motora ta masa je rezultirala povećanje sile kojom radilica djeluje na ležajeve i blok motora.
Neki bi rekli da sila od 252.64N (25+ kilograma) na 4000 okretaja i nije toliko snazna...
A ja vas pitam šta bi se desilo da čekić od 25kg padne na haubu vašeg automobila?!
Zamislite sada da je hauba vašeg automobila ležaj radilice. Taj ležaj na 4000 okretaja prima udarce od 25kg, više od 65 puta u jednoj sekundi. Kod ležaja bombardiranog tim silama, energija sila se prenosi na glavno kućište ležaja i tada uzrokuje čitav niz novih problema, posebno u današnjim aluminijskim blokovima, kod kojih dolazi do izobličenjaUz to se javljaju i neugodne vibracije motora, smanjuje se iskoristivost motora (proizvedena snaga motora se rasipa i dobivamo manju iskoristivu snagu) uz povećanu potrošnju goriva i još niz nepoželjnih posljedica.
Iz navedenog primjera je vidljivo da je svaku OEM radilicu potrebno balansirati s većom točnošću nego što to radi tvornica, te tako spriječiti nepoželjne posljedice nebalansirane ili nedovoljno dobro balansirane radilice.
Isto tako je važno napomenuti da kod brušenja radilice ili bilo kakve obrade na njoj vrlo je velika mogućnost da radilica više nije ni u tvorničkim tolerancijama balansiranja, te je istu potrebno balansirati.
Dodatne informacije
Servis motocikla
Servis kamiona
Servis autobusa
- Oglas objavljen
- 07.02.2018. u 15:07
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 13544 puta