Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Privatni uredski prostor za 2 osobe na lokaciji Regus City centre (iznajmljivanje)
Šifra oglasa: 15307863
-
- Površina
- 10,00 m²
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Trnje, Kanal
- Namjena poslovnog prostora
- uredski
- Pozicija poslovnog prostora
- U zgradi
- Površina
- 10,00 m²
- Kat
- 5
- Lift
- Da
- Novogradnja
- Da
- Namještenost
- potpuna
- Blizina busa
- Da
- Blizina tramvaja
- Da
- Energetski razred
- C
Opis oglasa
Odmah prionite na posao u uredskom prostoru spremnom za uporabu za dvije osobe.
Svoje poslovanje smjestite u vrhunski uredski prostor u srcu prosperitetnog poslovnog središta
Uselite svoj tim u moderan poslovni dom u našem prestižnom uredskom prostoru u Centru Grand smještenom u srcu prosperitetne Zagrebačke poslovne četvrti. Uz karakteristično zakrivljeno staklo i prozore koji se prostiru od poda do stropa uživat ćete u suvremenom, kreativno dizajniranom radnom prostoru ispunjenom prirodnim svjetlom.
Budući da je centar smješten u blizini glavnog autobusnog kolodvora i glavne prometnice koja vodi do Zračne luke Franjo Tuđman, riječ je o savršenoj lokaciji za posjete vaših klijenata. Nakon posla uživajte u šetnji avenijama duž kojih se prostiru drvoredi uz koje ćete zaboraviti na posao ili posjetite neki od mnogih popularnih muzeja u središtu grada
Stvorite dom za svoje poduzeće od privatnog uredskog prostora od 10 m2 na lokaciji Regus City centre, idealnog za 2 zaposlenika. Naši mali uredi potpuno su opremljeni i spremni za uporabu – od namještaja do iznimno brze Wi-Fi veze – tako da se vi možete usredotočiti na razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilan uredski prostor za najam na samo jedan dan ili se zadržite i prilagodite svoj prostor kako bi odgovarao vašim jedinstvenim poslovnim potrebama.
Regusovi privatni uredi uključuju:
• pristup našoj globalnoj mreži s tisućama lokacija diljem svijeta
• timove za recepciju i podršku koji su prošli vrhunsku obuku
• sigurnu tehnologiju i Wi-Fi poslovne kvalitete
• pisače i pristup administrativnoj podršci
• čišćenje, komunalne i zaštitarske usluge
• radni stol koji je dostupan po satu, danu ili mjesecu
• redovito umrežavanje i zajednička događanja
• jednostavno upravljanje rezervacijama i korisničkim računom s pomoću naše aplikacije
• prilagodljive i fleksibilne rasporede
• povećanje prostora ili preseljenje na drugu lokaciju koja odgovara vašim potrebama
• visokokvalitetan ergonomski namještaj
• dodatan pristup dijeljenom radnom prostoru od 50 m2
• cijene već od 3670kn
Sve slike prikazane na ovom popisu snimljene su na našim lokacijama, ali možda ne odgovaraju određenom centru.
Raspitajte se odmah
Svoje poslovanje smjestite u vrhunski uredski prostor u srcu prosperitetnog poslovnog središta
Uselite svoj tim u moderan poslovni dom u našem prestižnom uredskom prostoru u Centru Grand smještenom u srcu prosperitetne Zagrebačke poslovne četvrti. Uz karakteristično zakrivljeno staklo i prozore koji se prostiru od poda do stropa uživat ćete u suvremenom, kreativno dizajniranom radnom prostoru ispunjenom prirodnim svjetlom.
Budući da je centar smješten u blizini glavnog autobusnog kolodvora i glavne prometnice koja vodi do Zračne luke Franjo Tuđman, riječ je o savršenoj lokaciji za posjete vaših klijenata. Nakon posla uživajte u šetnji avenijama duž kojih se prostiru drvoredi uz koje ćete zaboraviti na posao ili posjetite neki od mnogih popularnih muzeja u središtu grada
Stvorite dom za svoje poduzeće od privatnog uredskog prostora od 10 m2 na lokaciji Regus City centre, idealnog za 2 zaposlenika. Naši mali uredi potpuno su opremljeni i spremni za uporabu – od namještaja do iznimno brze Wi-Fi veze – tako da se vi možete usredotočiti na razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilan uredski prostor za najam na samo jedan dan ili se zadržite i prilagodite svoj prostor kako bi odgovarao vašim jedinstvenim poslovnim potrebama.
Regusovi privatni uredi uključuju:
• pristup našoj globalnoj mreži s tisućama lokacija diljem svijeta
• timove za recepciju i podršku koji su prošli vrhunsku obuku
• sigurnu tehnologiju i Wi-Fi poslovne kvalitete
• pisače i pristup administrativnoj podršci
• čišćenje, komunalne i zaštitarske usluge
• radni stol koji je dostupan po satu, danu ili mjesecu
• redovito umrežavanje i zajednička događanja
• jednostavno upravljanje rezervacijama i korisničkim računom s pomoću naše aplikacije
• prilagodljive i fleksibilne rasporede
• povećanje prostora ili preseljenje na drugu lokaciju koja odgovara vašim potrebama
• visokokvalitetan ergonomski namještaj
• dodatan pristup dijeljenom radnom prostoru od 50 m2
• cijene već od 3670kn
Sve slike prikazane na ovom popisu snimljene su na našim lokacijama, ali možda ne odgovaraju određenom centru.
Raspitajte se odmah
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
- Oglas objavljen
- 15.07.2022. u 13:16
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 8938 puta