Upomoć, ne dobivam upite!

Ako ne dobivaš nikakve upite za svoje oglase, to može biti zbog više razloga. Osvrnut ćemo se na najčešće od njih.

Provjeri je li tvoj oglas u ispravnoj kategoriji. Većinu oglasa će Korisnička podrška provjeriti i premjestiti u odgovarajuću kategoriju kad god je to moguće. Nekim oglasima je katkad potrebno duže vremena da dođu na red za provjeru, stoga je potrebno paziti da oglas od početka bude smješten u odgovarajuću kategoriju jer kupci najčešće pretražuju Njuškalo klikom na kategoriju koja ih u određenom trenutku zanima.

Sljedeće što treba provjeriti je naslov oglasa. Kratak i jezgrovit naslov učinit će čuda za smještaj tvojeg oglasa na listi rezultata pretrage jer velik broj kupaca pretražuje Njuškalo upisivanjem ključnih riječi u tražilicu. Isto tako, treba paziti da kupcu odmah bude jasno što točno prodaješ ili iznajmljuješ, odnosno što nudiš u oglasu.

Jednako važan kao naslov je i opis oglasa. Ima li tvoj opis dovoljno detalja? U opisu oglasa treba navesti što je više moguće informacija. Potrudi se pisati jednostavnim rječnikom, u vlastitom stilu. Ne želiš zvučati kao robot koji od sebe odbija kupce. Sjeti se da će tekst čitati ljudi poput tebe pa se zapitaj što bi tebe razveselilo u opisu oglasa.

Ima li tvoj oglas fotografije? Kupcima su puno zanimljiviji oglasi s fotografijama i prije će kliknuti na oglas koji sadrži fotografije, nego na onaj koji ih nema. Osim toga, puno fotografija daje obilje informacija čime kupac gubi manje vremena tijekom svoje potrage, odnosno lakše i brže donosi odluke. Nemoj štedjeti na fotografijama, pridruži ih svojem oglasu u što većem broju.

Imaš li sve gore navedeno, a i dalje ne dobivaš upite, pokušaj svojem oglasu osigurati veću vidljivost. Njuškalove istaknute oglasne pozicije namijenjene su upravo tome – kontroliranju i upravljanju vidljivosti tvojeg oglasa.


Povezani sadržaj
Njuškalo savjetuje
Općenite upute
Savjeti za sjajan oglas

Trebaš pomoć?