Ovaj oglas je prodan.
Pronjuškaj slične oglase.
Kawasaki VN800 Bobber - Dark necessities, 2003 god.
Prodajem rabljeno vozilo: Kawasaki VN800
- Cijena
- 4.999 €
- Provjeri povijest vozila – 15% popust!
- Trebaš osiguranje? Cesta te čeka
-
Financiranje već od 57,67 € mjesečno
Šifra oglasa: 22639260
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb
- Vrsta
- Chopperi
- Marka
- Kawasaki
- Model
- VN800
- Motor
- četverotaktni
- Snaga motora
- 42 kW
- Radni obujam
- 805 cm3
- Prijeđeni kilometri
- 30.900 km
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- drugi
- Godina proizvodnje
- 2003. godište
- Registriran do
- 05 / 2018
- Potrebna vozačka dozvola A kategorije
- Da
- Garažiran
- Da
Opis oglasa
Poprilično teška srca, prodajem svog bobbera. Imam par razloga za to, no ne mogu ih iznesti javno, pa možemo o tome uz kavu ukoliko želite pogledati motor. Nijedan nije vezan za sam motor.
Što se tiče VN-a, u izvrsnom je stanju. Realno, vjerojatno nikad više neću imati takav motor:) Na sljedećem linku možete pogledati prilog koji su o njemu napravili dečki iz Oktanskog sindroma - http://www.oktanskisindrom.com/2016/12/kawasaki-vn-boober-dobrodosli-na-tamnu-stranu-ep-7/
Makar možda tako izgleda, nije korišten u demonskim ritualima (bar ne otkad je kod mene). Mehanički je u tip-top stanju. Prije 800km je promjenjen lanac i lančanici (DID), a prije 200km sam stavio novo ulje, antifriz, svjećice, brtve na topove i namotao novu termo traku. Iz tog aspekta je sjedi-vozi. Pali svaki put na zub, nikad ne trokira i jako dobro vuče za jednog VN-a. Uredno je garažiran; mažen i pažen. Treba ga malo uglancati i pokloniti mu ljubavi. Registriran je gotovo godinu dana, pa eto, od ulaganja imate samo platiti porez.
Sic je unikatan, cutom-made (ShadowSC) i udoban je kao niti na jednom bobberu. Na motoru su rađeni drugi trokuti, pomaknut mu je kut, produžene su vilice. Gore su whitewall gume s još dosta mesa. Puno se bolje vozi i puno bolje ide u odnosu na original, te mu je ciklistika puno bolja. Osjećaj je neopisiv jer se sjedi u motoru, a ne na motoru. Mašina i svi poklopci su farbani i nakon toga zapečeni (kao i felge) tako da je ubijen krom i nema puno poliranja. Štop i žmigavci su u ledicama.
Veći dio prerade napravio je El Dugi iz radionice MaxArt; tko se kuži u prerade i prati tu scenu, ne treba mu puno objašnjavati. U njega je uloženo jako puno truda i novca, koji se nikad neće naplatiti:)
Mislim da je ovo korektna cijena za ovakav custom, te i ne bih išao ispod nje. Možemo se probati dogovoriti oko obročne otplate, no motor ne izlazi iz garaže dok god nije u potpunosti isplaćen. Zamjene me ne zanimaju iz jednog od ovih razloga koje nisam spomenuo, osim ako baš ne budem mogao odljeti:)
Skriven je u novom Zagrebu. Može se vidjet u popodnevnim satima, ili vikendom.
Postoji mogućnost da Vam dam alternativni prednji far (dupli), skoro novu kacigu, štender i još ponešto opreme s velikim popustom:)
Hvala na čitanju!
Što se tiče VN-a, u izvrsnom je stanju. Realno, vjerojatno nikad više neću imati takav motor:) Na sljedećem linku možete pogledati prilog koji su o njemu napravili dečki iz Oktanskog sindroma - http://www.oktanskisindrom.com/2016/12/kawasaki-vn-boober-dobrodosli-na-tamnu-stranu-ep-7/
Makar možda tako izgleda, nije korišten u demonskim ritualima (bar ne otkad je kod mene). Mehanički je u tip-top stanju. Prije 800km je promjenjen lanac i lančanici (DID), a prije 200km sam stavio novo ulje, antifriz, svjećice, brtve na topove i namotao novu termo traku. Iz tog aspekta je sjedi-vozi. Pali svaki put na zub, nikad ne trokira i jako dobro vuče za jednog VN-a. Uredno je garažiran; mažen i pažen. Treba ga malo uglancati i pokloniti mu ljubavi. Registriran je gotovo godinu dana, pa eto, od ulaganja imate samo platiti porez.
Sic je unikatan, cutom-made (ShadowSC) i udoban je kao niti na jednom bobberu. Na motoru su rađeni drugi trokuti, pomaknut mu je kut, produžene su vilice. Gore su whitewall gume s još dosta mesa. Puno se bolje vozi i puno bolje ide u odnosu na original, te mu je ciklistika puno bolja. Osjećaj je neopisiv jer se sjedi u motoru, a ne na motoru. Mašina i svi poklopci su farbani i nakon toga zapečeni (kao i felge) tako da je ubijen krom i nema puno poliranja. Štop i žmigavci su u ledicama.
Veći dio prerade napravio je El Dugi iz radionice MaxArt; tko se kuži u prerade i prati tu scenu, ne treba mu puno objašnjavati. U njega je uloženo jako puno truda i novca, koji se nikad neće naplatiti:)
Mislim da je ovo korektna cijena za ovakav custom, te i ne bih išao ispod nje. Možemo se probati dogovoriti oko obročne otplate, no motor ne izlazi iz garaže dok god nije u potpunosti isplaćen. Zamjene me ne zanimaju iz jednog od ovih razloga koje nisam spomenuo, osim ako baš ne budem mogao odljeti:)
Skriven je u novom Zagrebu. Može se vidjet u popodnevnim satima, ili vikendom.
Postoji mogućnost da Vam dam alternativni prednji far (dupli), skoro novu kacigu, štender i još ponešto opreme s velikim popustom:)
Hvala na čitanju!
Dodatne informacije
Boja
Mogućnost plaćanja
- Oglas objavljen
- 27.05.2017. u 21:01
- Do isteka još
- oglas istekao